記憶と記録

見えたことは事実ではなく自分というフィルタを通した記憶であり、さらに記憶は記録で上書きされる。写真とカメラ関係のブログです。

シグマさんの新製品貸し出し体験の感想、Sd Quattro Hに100-400mm F5-6.3 DG OS HSM は凄い  その4

https://www.instagram.com/p/BWUesXGlSj5/

There is Togo shrine in Harajuku, Tokyo, Japan. This is very quiet place even in Harajuku. I found the praying boy, looked to be around 10 years old, in blue there. Nobody but him saw there, and he kept praying for a few minutes. The scene made me forgot this was Harajuku.#Japan #Tokyo #harajuku #shrine #togoshrine #sigma #sigmaquattro #日本 #東京 #原宿 #東郷神社

 

SIGMA sd Quattro Hを持って原宿を散歩しました。

原宿の喧噪の中を歩いていると、東郷神社に出ました。ここは原宿とは思えない静かな場所で、境内には青い服を着た少年が一人いました。彼は真っ直ぐに立ち、何かを一生懸命祈っていました。

その様子にここが原宿であることを忘れました。